Kära Du!

Känn dig välkommen!

Och gläd mig med en kommentar så jag vet att just Du var här, samtidigt som det ger mig energi att fortsätta att skriva.

onsdag, april 15, 2009

Betygshets..

... har aldrig varit min grej. Men jag kan inte förneka att jag blir glad och stolt när jag faktiskt har presterat och dessutom får det där lilla extra betyget.

Ja, det blev ett bra betyg på förra delkursen. :-)

B för er som förstår er på nya betygssystemet.

Sitter på Kungliga biblioteket efter en heldag med föreläsningar. Nu står Anki och väntar... vi ska ut och dricka ett glas vin i vårsolen. Hon drog hit mig, hon har pluggat här idag.

2 kommentarer:

  1. B är inte alls illa... nästan bästa ju!

    Grattis!

    Btw så lät din påskt mycket trevlig...

    kram

    SvaraRadera
  2. Tack Fredrik, jag känner mig stolt över B faktiskt. La mycket tid på examinationen.


    Och ja, påsken var underbar. :-)

    SvaraRadera