Kära Du!

Känn dig välkommen!

Och gläd mig med en kommentar så jag vet att just Du var här, samtidigt som det ger mig energi att fortsätta att skriva.

onsdag, april 08, 2009

Hur fungerade världen innan vi hade datorn?

Det finns ju hundra och åter hundra teknikprylar man bara måste skaffa... och när jag skaffar mark där jag kan odla något igen måste jag väl ha en sån här där jag kan se exakt vad jag kan odla. Märkligt att vi lyckats med odlingar tidigare... ! ;-)

Jag saknar min lilla täppa och altan.







Och jag saknar "mina" odlingsprojekt. Jag gillar att sakna, det ger mig mål.

3 kommentarer:

  1. Hur fungerar stickan om den står ett dygn i spöregn och för långt ner i jorden? Går den ens att koppla upp mot nätet sen? ;)

    SvaraRadera
  2. Var det där din altan? Jättefin. Mina fingrar är väldigt ogröna.

    Jag har också vågat mig på att lämna L-vik. Fast bara en mil bort. Fegis.

    Kram Annica

    SvaraRadera
  3. Ida: jag kommer nog kunna svara dig inom en 10-årsperiod iaf. ;-)

    Annica: Ja, det där var min altan, snickrat den själv med pappa. :-)

    SvaraRadera