Kära Du!

Känn dig välkommen!

Och gläd mig med en kommentar så jag vet att just Du var här, samtidigt som det ger mig energi att fortsätta att skriva.

tisdag, april 07, 2009

Solen skiner...

... i Östersund och jag blev så fjällsugen att jag hamnade på Stadium efter att jag hade klippt och slingat håret idag.

Inhandlade dock en jacka som jag inte alls behöver, illa. Och inte alls det jag tänkte när jag gick in. Är det inte lite typiskt när jag för en gångs skull har en slant över. Pappa tycker dock att jackan är snygg. ;-) Nu sitter han och spelar svenska visor på sitt dragspel och jag nynnar.

Jag funderade på ett par brillor till påsken, men inser att det kanske är de här jag ska ha. Tänk att springa runt som James Bond i fjällen... eller i stan med för den delen.

Ikväll middag med Veronica och Therese, hoppas att Anna hinner komma in också... undra om vi hängt på tre (fyra) sen vi gick på högstadiet... ?!

1 kommentar:

  1. Man behöver ALLTID en jacka =)
    Hoppas middagen var trevlig. Själv har jag skottat skit halva dagen och målat köksskåp andra halvan. Suck.
    Åker till storstan i morgon.
    Kram

    SvaraRadera