Kära Du!

Känn dig välkommen!

Och gläd mig med en kommentar så jag vet att just Du var här, samtidigt som det ger mig energi att fortsätta att skriva.

tisdag, april 14, 2009

Tillbaka i Stockholm.

Jag har haft fantastiska dagar!

Som vanligt har jag inte hunnit med allt jag önskat, men sånt är livet.

Bäst:
fyra dygn med hela familjen i stugan.

Sämst:
allt kring duschtiden.
Och att jag kom sist i årets påskcup.

Omvälvande:
Att umgås med Jocke, särskilt de två gångerna som vi bara "sprang" på varandra när han var prisutdelare efter Christers bigjump-tävling i Bydalen och när jag promenerade med mina föräldrar och vårt besök förbi Jockes "stuga" och Jocke ropar till vår gäst. Det visade sig att vår gäst jobbat nära Jocke efter olyckan. De hade inte setts på flera år. DET var omvälvande för alla som råkade befinna sig där just då. Jag imponeras av hans framsteg från gång till gång vi ses... Jag hittar faktiskt inte ord för att göra mötet rättvisa. Jocke imponerar med sin fighting spirit. Påsken 2001 blev han skadad i bigjump-tävlingen i Åre. Hjälmen räddade hans liv.

Mysigast:
Alla tjejträffar som jag hunnit med, tjejmiddagar och biobesök. Och att var faster, så klart. Och att ha Felicia sovandes på axeln.

Skönaste:
Klippa och slinga håret.

Drygaste:
After skin med bröder och kompisar.
Årets påskcup.

...

osv osv osv.





2 kommentarer:

  1. Kul att läsa din recension
    Det är mycket berikande även med vuxna barn
    Fantastiskt roligt att få ha er samlade
    Tack för härlig samvaro

    Pa

    SvaraRadera
  2. Tack själv. Vi har haft en fantastisk fin och härlig påsk tillsammans. :-)

    SvaraRadera