Kära Du!

Känn dig välkommen!

Och gläd mig med en kommentar så jag vet att just Du var här, samtidigt som det ger mig energi att fortsätta att skriva.

fredag, februari 20, 2009

Lastfm.se senaste rekommendation...

... till mig är: Oh Laura.

Fotograf: jag

Oh Laura från Allsång på Skansen juli 2007

.

Fotograf: jag
Här syns Frida från Allsång på Skansen från juli 2007.



Inte ett helt obekant band för mig, jag såg dem första gången på Underbara bar april 2007.

Se dem framföra Release me på Allsång på Skansen juli 2007.

Ni som känner mig vet redan att jag älskar Fridas röst, gärna tillsammans med Charlotte och Linda när de bildar Cookies n beans.

Fotograf: Katja Kristoferson


Jag kommer återkomma till dessa fina flickor, var så säkra.

Så länge kan ni läsa i Katjas blogg om Schlagerfeber och se flickorna här.



2 kommentarer:

  1. De har så underbara röster!

    SvaraRadera
  2. Ja, alla tre. Helt olika och ändå så fin helhet! :-)

    Jag ber om ursäkt för att du kom vilse igår... ;-)

    SvaraRadera