Kära Du!

Känn dig välkommen!

Och gläd mig med en kommentar så jag vet att just Du var här, samtidigt som det ger mig energi att fortsätta att skriva.

måndag, februari 23, 2009

I´m in the band!

...kan jag ju låtsas när jag nu kan stalka alla band i hela världen hur enkelt som helst med några enkla klick på mitt tangentbord.

Jag läser i Elzas blogg om en internettjänst som är kopplad till myspace.com. På denna sida skriver jag ett band som jag gärna vill se och kan sedan med lätthet följa på en karta deras turnéer, under förutsättning att de lagt in det på myspace så klart.

Den häftigaste upptäckten var ändå vad som hände när bandet jag sökte på inte hade någon turnéplan, då kom alla konserter nära mig upp. Oj vad härliga konserter det är på gång i Stockholm under de närmaste dagarna! Livsfarligt! Jag skulle inte hinna med annat än häftiga konserter om jag låter den känslan i magen styra...!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar