Kära Du!

Känn dig välkommen!

Och gläd mig med en kommentar så jag vet att just Du var här, samtidigt som det ger mig energi att fortsätta att skriva.

onsdag, mars 11, 2009

Min mamma är vild...

... idag. Också.

Ibland funderar jag över hur jag kunnat bli som jag är, men det räcker med en snabb blick över den närmaste familjen och sen slutar funderingarna. Som nu.

Min mamma, som har lite halvt rädsla för datorer, har trots detta blocket.se som en av hennes största hobbyverksamheter. Hon hittar roliga resor och billiga saker till barnbarnet där. (Tack och lov att hon inte köper mera möbler till hennes och pappas hem...! ) ;-)

Det senaste är en resa t o r Östersund-Göteborg med show på Rondo där Jerry Williams ska avnjutas. Denna resa såg hon igår kväll, blev sugen och sov på saken. I morse mailade hon till sin tvillingsyster om resan, och vid lunch var det klappat och klart med ledigheter. Imorgonbitti går tåget.

Vi ses på söndag!












Inga kommentarer:

Skicka en kommentar