Kära Du!

Känn dig välkommen!

Och gläd mig med en kommentar så jag vet att just Du var här, samtidigt som det ger mig energi att fortsätta att skriva.

måndag, augusti 24, 2009

Never too late to shine

En tjej som jag studerade med hösten 2007 är med i videon nedan och det var så jag kom över denna youtubefil. Låten är bra och budskapet är klockrent, vilket gör att jag gärna delar med mig av detta till er. Det är aldrig för sent att prova och lära sig nya saker. :-)

"This video takes you into the world of Robert Taylor Jr and his passions for the arts. This video is to also remind people that it's not too late to learn what you want to learn (whether it's performing, educating, or being educated. Life is too short to say 'i can't'. So, 'yes you can'. Go head and get it!"

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar