Kära Du!

Känn dig välkommen!

Och gläd mig med en kommentar så jag vet att just Du var här, samtidigt som det ger mig energi att fortsätta att skriva.

fredag, juni 12, 2009

Skolavslutningar...

... runt om i vårt avlånga land. Jag skulle behöva sätta lite fart så att jag kan göra avslut för den här sidan av sommaren. Jag får förfrågningar om vad jag gör... och ja, jag vet inte riktigt. Jag sitter och lyssnar på musik och pratar i telefonen med vänner. Surfar runt på olika sociala medier. Jag tror att jag försöker hämta igen mig. Det har varit en tuff vår, pluggmässigt.

Här är en låt som gått varm senaste veckan (härligt sound):
">

Nu ska jag dock sätta fart under någon timme... skolavslutning innebär att lärare slappnar och umgås tillsammans. I helgen är det två "skolfester" som jag fått inbjudan till, tyvärr har jag bara möjlighet att delta i ett av dem.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar