Kära Du!

Känn dig välkommen!

Och gläd mig med en kommentar så jag vet att just Du var här, samtidigt som det ger mig energi att fortsätta att skriva.

onsdag, juni 17, 2009

Lördagsunderhållning...

... igår på TV4.

Fotbollen först... alltså, den var så sanslös att jag till och med såg på fotbollen och inte bara på spelarna... ;-) Oj, så roligt!

Parlamentet - 10 år.
Underhållning på hög nivå. Humöret var på topp innan programmet började, blev ju inte sämre. Saknade Johan Glans igår... men han kommer här. För er.


Vissa delar i klippet nedan är brillianta! Tips från coachen. :-) Magnus Betner´s minspel gör det hela ännu mera underhållande.


Sedan kom ju charmprinsessan Carina Berg och flyttade in hos Börje Salming. Det var, som vanligt, ett charmigt besök. Hon har en förmåga att bli förtrolig med dem hon flyttar in hos. Helt underbara bilder från fjällvärlden. ÅH! Jag längtar till fjällen och till stugan!
Hon frågade Salming vem han hade frikort på. Själv har hon det på Johnny Depp. (Fast hon var nog tvungen att ringa hem och fråga först... ) Fördelen med att vara singel är att jag har frikort på alla. ;-) Vem har du frikort på?

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar