Kära Du!

Känn dig välkommen!

Och gläd mig med en kommentar så jag vet att just Du var här, samtidigt som det ger mig energi att fortsätta att skriva.

måndag, juni 01, 2009

Salubrin...

Följ min blogg med bloglovin

... på mina ben... !Myggorna var hungriga i lördags. Jag har dock bara en oräkenligt antal myggbett, slipper som tur är att få svullna bett.

En helt fantastiskt underbar helg i Hälsingland med dop, (Jag måste ha världens finaste gudbarn!) häst och vagn-åkning, underbar samvaro, god mat och som bonus träffa mitt yngsta kusinbarn och fem kusinbarn till så går det inte säga annat än att denna helg var en av de bästa!

Påhälsning på landet resulterade i rabarber... surt och gott. :-)
Idag har jag ätit lunch med moster och hennes man i storstaden i strålande sol. Livet är på topp! :-)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar