Kära Du!

Känn dig välkommen!

Och gläd mig med en kommentar så jag vet att just Du var här, samtidigt som det ger mig energi att fortsätta att skriva.

söndag, september 06, 2009

teknik, teknik, teknik...

... överallt!

Inneboende i några dagar och jag har fått en massa uppfinningar visade för mig. Borde patentskyddas och därför ska jag inte blogga så mycket om dem. Ett bevattningssystem som går styras från hela världen passar såklart en resande i arbete. Jag är grymt imponerad och sjukt sugen på badrumslösningen. Fast det har jag varit sen jag var här första gången för nästan 2 år sen. Den lösningen borde patentskyddas. Jag tjatar och tjatar om att jag vill ha en sån byggd till mig...

Jag tycker att det är härligt att ha kreativa människor omkring mig!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar