Kära Du!

Känn dig välkommen!

Och gläd mig med en kommentar så jag vet att just Du var här, samtidigt som det ger mig energi att fortsätta att skriva.

måndag, september 07, 2009

Apropå sortering...

... så lyckades jag göra mig av med tre par svarta stövlar i somras när två bon blev ett. Det gick inte riktigt att motivera att det står tre par trasiga stövlar i garderoben längre. Riktigt skönt. Och jag lovade mig själv att kosta på stövelparet till nästa gång...

Här är paret som fått ersätta tre. Kommer att fixa alla promenader i vinter. I morse blev halvtimmespromenaden EN OCH enhalvtimmespromenad.
Är huvudet dumt får kroppen lida, så sant som det är sagt. ;-)

2 kommentarer:

  1. Den va inte illa pinkad,skulle oxå haft nån stövel men det är så svårt att hitta nån man är riktigt nöjd med.
    Linda (x-rökaren) hi hi hi

    SvaraRadera
  2. Stövelköp är inte det lättaste... och ja! Du är en exrökare nu! :-P

    SvaraRadera