Kära Du!

Känn dig välkommen!

Och gläd mig med en kommentar så jag vet att just Du var här, samtidigt som det ger mig energi att fortsätta att skriva.

onsdag, december 02, 2009

Kakbak...

... lär det kunna bli. Idag följer "Småkakor" med Aftonbladet. Jag har införskaffat mig ett gratisexemplar (det är dem för alla som köper Aftonbladet idag). Anledningen till att jag skaffade mig exemplaret är i första hand för att alla bilder i denna bokserie är plåtat av Katja, min barndomskompis. Hon har jobbat hårt för detta, inte bara under denna höst, utan i många år.

Jag stämmer in.
Äntligen.
Och stort GRATTIS.

Bild lånad av Katja Kristoferson.

5 kommentarer:

  1. Tack finaste finaste Helena.

    Kommer du till sthlm och kikar på andra kakor den 16e dec?
    Ses vi när du kommer hem över jul??

    kram kram

    SvaraRadera
  2. Japp, jag kommer och ser på andra kakor den 16:e, gör du också det? Hur åker du? Jag aspirerar på en plats i bilen om du kör!!!! :-)

    Och jag gläds verkligen med dig ang de andra kakorna... Kakor är din grej det! ;-)

    SvaraRadera
  3. Kakor är verkligen min grej!!!

    Jag ska till Sala nästa torsdag och kommer till sthlm den 16e. Kul att vi ses.
    Hur menar du med kör? Till Cookies kör jag nog inte, men sen kör jag hem till Östersund på lördag eller söndag, om du vill åka med!

    SvaraRadera
  4. Jag återkommer angående färd norröver och det var den jag tänkte på... :-)

    Ses den 16:e. :-)

    SvaraRadera