Kära Du!

Känn dig välkommen!

Och gläd mig med en kommentar så jag vet att just Du var här, samtidigt som det ger mig energi att fortsätta att skriva.

måndag, oktober 05, 2009

Företagsamma grannar...

... har gått in i tvättstugan under min tvätt-tid och tagit ur min tvätt ur maskinen. Företagsamt måste det ju klassas som. Jag blev så häpen så jag kom mig inte ens för att säga något när grannfrun med man kom inspringandes i tvättstugan och fyllde på med mera tvättmedel i maskinen medan jag stod där och gapade.

I ren protest hängde jag min tvätt i båda torkrummen. Ibland roas jag av mig själv. Anarkist i tvättstugan.

3 kommentarer:

  1. ? Hur kunde Du vara tyst. Hade Du stulit tiden?

    Pa

    SvaraRadera
  2. skrattar, ja... man skulle kunna tro det.

    SvaraRadera
  3. Stum av förvåning.. eller.. kanske inte.. tvättstugetjafs verkar vara för evigt

    SvaraRadera