Kära Du!

Känn dig välkommen!

Och gläd mig med en kommentar så jag vet att just Du var här, samtidigt som det ger mig energi att fortsätta att skriva.

lördag, maj 23, 2009

Vilken härlig maj...

... jag har!

Den började med att min yngsta bror hälsade på i några dagar. Jag hänger för litet med honom. Det var supermysigt att vara med honom. Bl a kikade vi på fotboll på O´learys, partajade med gemensamma vänner, gjorde Söder till framåt sex på morgonen, tittade på ÖFK som hade bortamatch.

Några dagar senare kom mina föräldrar, vi var till Tyresö på trevlig "familjemiddag", vi var till Dalarö med Ylva och fick se "stugan" och träffa mormor, guidad tur på Lidingö, My fair lady på Oscars där Anette spelade huvudrollen, fika med Anki och Mandus. Återigen härliga dagar med delar av min familj.

Helgen efter var jag på Ingarö på tjejmiddag, med femkamp och övernattning. Innan hemfärd in mot centralare delar var vi och tittade på havet.

I onsdags var jag på en helt fantastiskt mysig grillfest med brännboll.

Denna helg har jag hängt med Anna och co. Biljard, middag och de övernattade här till idag. Tyvärr var jag tvungen att avvika tidigt i morse då jag jobbar hela helgen, 37 timmar på 3 dygn.

Nästa helg ska jag återigen träffa de bästa av de bästa, min familj!
Åh, jag längtar så jag får pirr i magen!Foto: Stockxchng

1 kommentar: