Kära Du!

Känn dig välkommen!

Och gläd mig med en kommentar så jag vet att just Du var här, samtidigt som det ger mig energi att fortsätta att skriva.

torsdag, maj 21, 2009

Brännbollspremiär...

... för året igår. Tänk vad roligt det är ändå! :-)

Charlotte och Maja bjöd in till en av de mysigaste grillfester jag någonsin varit på. I partytältet på ängen fanns ljusgirlanger, på mattorna på marken stod lyktor och blommor. Flamingos ramade in tältet. Och grillarna var precis nygjorda. Och vid tältet stod vackra lampor. Inte gjorde det något att mörkret kom. Som hämtat ur en inredningstidning.

Nu ska jag möta upp Anna som lämnat Fjällsta för någon dag.

2 kommentarer:

  1. Hihi visst hade vi det mysigt? Träningverk idag bara.... :)

    SvaraRadera
  2. jaså, träningsvärk trots att ni legat i en veckas träningsläger... ;-)Det var supermysigt!

    SvaraRadera